lørdag 27. august 2011

I ♥ Bambi



Det var et veldig fullt loppemarked som møtte meg i dag og loppefunnene var magre men det gjør ikke noe, for jeg er ekstra fornøyd med de tingene jeg har klart å få med meg. 
Denne søte bambien kjøpte jeg for 10kr og (fikk nesten dårlig samvittighet)... den er bare NYDELIG.
Jeg fikk også med meg hjem en knallblå Luxo-lampe og en gardin med et favorittmotiv her hjemme- nemlig epler :)








Denne gule krakken betalte jeg 30kr for i en bruktbutikk i sommer...



Ha en super helg alle sammen!

9 kommentarer:

  1. I like everything from that post, but espacially Bambi! I'm collecting them :)

    SvarSlett
  2. Da er vi 2 som elsker bambier :) Og denne var jo som du skriver absolutt nydelig. Den kan godt flytte inn i bambisamlingen min om den skulle ønske det :D
    Og den Cathrineholm vinkjøleren din. Sukk...
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. HERLIG ;)

    ...En slik bambi er ikke lett å finne! De er jo sååå nostalgiske og vakre :)

    Grattis meg supre funn!

    SvarSlett
  4. WOW, nydelig bambi! Den var utrolig skjønn. Vakre funn du har gjort. Herlig!

    SvarSlett
  5. Jeg har sett ca. tusen Bambier rundtomkring de siste par årene, men denne som du fant er jammen meg den aller vakreste, gullhover og prikkesløyfe og alt, nei den var rett og slett helskjønn! Varp :D *♥*

    SvarSlett
  6. Det er en sød bambi, gode fund du har gjort dig der. Skønne farver.
    Kh
    Monika

    SvarSlett
  7. Å, hjelpes! Det må jeg var virkelige skatter du alikevel fikk tak i!! Luxo'en er en absolutt favoritt for meg, men jaggu var de andre to råflott også!!

    SvarSlett
  8. Så søt Bambi!

    Og det arkivskapet i innlegget under her er bare helt utrolig kult:-)

    SvarSlett
  9. Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

    SvarSlett