torsdag 13. januar 2011

70-tallsbarnerommet vårt!

 Nå er jeg endelig klar for å vise frem bildene fra den lille 70-tallshimmelen vår, hihi... Jeg må jo selvsagt være med på januarutfordringen hos Nib!
Jeg er veldig glad i barnerommet vårt som er fullt av farger hvor du enn snur deg, og jeg får aldri nok av det. Her er det gjenbruk som gjelder, og flesteparten av tingene ble kjøpt på Fretex, bruktbutikker og loppemarked. 


 Barnevognen og tekstilene er loppefunn (får hjertebank av å se på dem :-) . Sengen er fra IKEA.



Alle stoffene er fra loppemarked, bildet kommer fra en bruktbutikk og Retro tapet er fra Nettbutikken!


Gardinene har jeg sydd selv med stoff fra loppemarked og stoffet du ser i barnevognen er egentlig en voksduk som jeg fant på loppis. Gulvteppet er fra House Dokter.


Jeg elsker disse små retrokoffertene som er veldig kjekke til forskjellige typer oppbevaring! Papphuset har jeg hatt i Nettbutikken tidligere - fra kidsonroof! 



Soppene er kjøpt på  Den gode feen - LOVE IT!  


Den herlige lampen kjøpte kjøpte jeg i utlandet, det var ikke akkurat et kupp, men jeg måtte bare ha den! . Soldaten  er en loppefun!

22 kommentarer:

  1. Oiii, så nydelig! Skikkelig fargesprakende og fint! Elsker det! Digger også nettbutikken din, er innom og sikler der støtt og stadig. Blir nok noe stoffkjøp i nær fremtid. (Reklamerte litt for deg i en innlegg nylig, visste ikke da at du hadde blogg! :))

    Slenger meg på som følger for inn hit vil jeg igjen! :)

    Klem fra Eli.

    SvarSlett
  2. Fargerikt
    Energifullt
    Lekent
    Detaljrikt
    ...Funky 70-talls barnerom
    =
    DIGGER

    Masse lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  3. Nydelige mønstre og farger!!

    SvarSlett
  4. Milde himmel for et FANTASTISK barnerom!!Jeg elsker det!Detaljene er herlige, masse deilig retro som treffer meg mitt i retrohjertet:)
    Jeg elsker Tamo også:)
    Så flott at du har begynt å blogge, her skal det bli kjempespennende å følge med:)Velkommen til Bloggelandet!!!Jeg la meg til med følger med en gang jeg klikket meg inn her!
    Masse lykke til i utfordringen, du bør definitivt komme langt i denne konkurransen:)
    Ha en fin kveld!
    Varm hilsen fra Ellen Andregasellen:)

    SvarSlett
  5. Ojoj, så spennende rom!!!
    Elsker butikken din, og oppdaget først nå at du hadde blogg også, spennende!

    Lykke til i konkurransen!!
    Jeg er også med :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Knallfint!! Elsker de uredde fargekombinasjonene:)) Hos meg er nesten alt brukt, arvet eller laget også:)
    Slenger meg med som følger!

    SvarSlett
  7. Utrolig kult rom!

    Skjønner godt at du bare måtte ha den lampa, den hadde jeg glatt bladd opp litt penger for jeg óg;)

    SvarSlett
  8. Skikkelig kult barnerom. Så gjennomført og så mange herlige detaljer!

    Tror jeg må legge meg til som følger her, dette var spennende:-)

    SvarSlett
  9. For et stilig barnerom. Og nesten alt der gjenbruk. Fantastisk! Flink du er. Lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  10. Herlig barnerom!!! Bloggen din vil jeg gjerne følge!! Klem.

    SvarSlett
  11. Her skal det tydeligvis bli spennende og herlig å følge med!

    Må bare starte med å kommentere dette fantastiske rommet, kunne nesten ønske det var jeg som bodde med et slikt rom. Masse herlig retro, og stoffer og farger som smeller i hjerte og hjerne - jeg drister meg til å kalle det fantastisk fint. Det er egentlig litt voldsomt til meg å være, men det var så mange detaljer her som ga gode minner og følelser!

    Lykke til med blogg, jeg legger meg heilt klart som følger. Dette var nemlig mye spennende, har lest alle innleggene, og legger iallfall første kommentar her.

    Mvh Rockefår

    SvarSlett
  12. Elsker det! Så fantastisk deilig fargerikt retro - jeg kan ikke få ned armene - planlegger å samle samme mine NIB barneroms favoritter og din skal med
    PS! Delte den også på Pinterest :)

    HA en super dag :)

    SvarSlett
  13. For et utrolig herlig og kult barnerom!!

    SvarSlett
  14. for et fyrverkeri av et rom!!
    digger det!
    velkommen til bloggland ;)

    SvarSlett
  15. I would love your permission to use these photo's in La Petite Magazine?


    http://lapetitemag.com
    contact@lapetitemag.com

    SvarSlett
  16. Fantastiskt rum!! Jag blir alldeles varm i hjärtat av att titta på bilderna! :-)

    SvarSlett
  17. Voilà une bien chouette chambre vitaminée
    Accepteriez vous que je fasse un post sur mon blog
    JojO's room dédié à la déco des chambres d'enfants ?
    à bientôt
    Céline

    SvarSlett
  18. Wow....this is amazing. Fantastic decor! I found you in La Petit Magazine....so well done!

    Alix, modern kiddo

    SvarSlett
  19. loooove it! you did great :)

    SvarSlett
  20. åååå fyyyytti grisen så FRESHT!!!

    Jeg hadde sånn vogn når jeg var baby!!! herremiiiin!!! er den din, hvor fikk du den fra??
    Ska deff ha en sånn til min neste!

    SvarSlett
  21. Eeeeeeeeei altså! Simpelthen noget af det fedeste flotteste børneværelset jeg længe har set!!! :)

    SvarSlett
  22. I love this rug. Where can I find this? Wich material is this made? Thanks

    SvarSlett