fredag 21. januar 2011

Masse brukt og litt nytt!


Disse hyllene er fra IKEA og har blitt malt i blått og her oppbevarer jeg mange av skattene jeg har funnet her og der.

 Dalahesten fant jeg på lekeavdelingen i et loppemarked. Bambiene er egentlig salt- og pepperbøsser som jeg fant mens jeg var i utlandet. Det var ikke akkurat et kupp men jeg måtte bare ha det.


Elsker alt som er grønt - tallerkenen og kjelen på bildet er bare nydelige (begge bruktfunn). Babushka-pengebøssen har jeg tidligere hatt i butikken.

I love Figgjo porselen og kan ikke få nok av det- favoritten er den lilla tekannen som jeg ga 20kr for - ikke verst det! 




  Kaffeservise som jeg kjøpte på loppis for kun 75kr (jeg får  hjertebank av å se den:)  ...veldig fornøyd med det!




Kjære dere, det er bare overveldende å få så mange koselige kommentarer på bloggen min. TUSEN TAKK for at dere tar dere tid til det :)

14 kommentarer:

  1. Oi så utrolig mange skatter!
    Her var det også mye kjent fra mormor sine skaper osv... gode, deilige barndomsminner. Lovelove!!

    SvarSlett
  2. Åh, her var det mange fine skatter. Jeg elsker sånne bilder, med mange fine og fargerike detaljer. Kan sitte å kikke i timesvis... Tenk at du kun ga 20 kr for den kannen. For et kupp!
    Ønsker deg en fin helg :-)
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  3. Her var det mange spennende bruktfunn :)
    Så gøy å stille de ut i den samme hylla!!!

    SvarSlett
  4. Så kjekke bilder av flotte skatter, kjente igjen kaffikanna hjemmefra her. Mon tro om jeg har sikret meg den, (gitt beskjed om at den ikke må kastes.)

    SvarSlett
  5. Wow alltså! Vilkahärliga loppisfynd! Jag bara älskar ALLT, speciellt Figgjo-tekannan och den runda skärbrädan!

    Är glad över att ha hittat till din fina blogg och ser fram emot fler inlägg.

    SvarSlett
  6. Jeg er også imponert over at du ga 20 kroner for kanna med Victoria-motiv fra Figgjo! Skikkelig misunnelig. Jeg har lett og lett på mine skattejakter etter denne serien, men finner aldri noenting. Prøver igjen til våren!

    Ellers må jeg som de andre her si at du har en fin samling med ekte skatter;)

    SvarSlett
  7. Digger bloggen din!! Nå har jeg lagt meg til og lagt deg inn på min, så jeg er sikker på å kunne følge deg videre ;) Jeg har ikke hørt om stoffene dine eller nettbutikken før. Skal titte innom der også. Syntes bare bruktprinsippet var så kult når jeg skrollet nedover her. Mange gode tips og deilige farger! Gleder meg til å se mer :) Siw

    SvarSlett
  8. Så mycket fint!! Och vilken härlig färgglad och inspirerande blogg du har! Hit kommer jag tillbaka!!

    SvarSlett
  9. Det er så mye fint Figgjo, men langt mellom godsakene på de loppemarkedene jeg ferdes da :-) Også har visst bruktbutikken forstått at det er mange som liker det og satt opp prisen endel...

    SvarSlett
  10. Heisann:)
    FOR noen vakre ting du har samlet i hyllene dine, jeg får hjertebank av ALT sammen jeg:)Det der epleserviset er jo gull verdt, jeg hadde nesten besvimt hvis jeg hadde kommet over noe sånt!Dette må ha tatt tid å samle sammen, jeg tenker på hvordan jeg saumfarer alle loppiser jeg kommer over etter sånne retroskatter.Ojojoj.
    Og nå har jeg fått en fantastisk stoffpakke i posten, DET var gledet på boks det!Stoffene er enda finere i virkeligheten, og så må jeg si tusen tusen takk for alt som kom 'attpå' - så mye fint!Du er snill altså!Jeg elsker knappene, de skal jammen få bein å gå på:)Det blir ikke siste gangen jeg handler i den fine nettbutikken din, der er det skatter på hver hylle:)
    Ha en flott kveld, hilsen fra Ellen Andregasellen:)
    (PS, jeg digger bloggen din altså, den er en skatt i seg selv:)

    SvarSlett
  11. Hei høpp!!
    Her var det virkelig mange herlige skatter!!!

    Blir helt ør av å titte her,særlig falt jeg for kaffeservice..

    ha en fin tirsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  12. wow, liker alt i hyllene dine:) Epleserviset har jeg aldri sett maken til, wow:) Har vært innom butikken din, liker det jeg ser:) Kommer tilbake:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  13. hi, i am fall in love with your tablets! are the two tablets beside the mini panton chair second hand or is it an design? best regards nynne

    SvarSlett
  14. Hi anonym, the tablets are from habitat, I got it some year ago:) regards

    SvarSlett