onsdag 9. februar 2011

Arbeidsrommet mitt...!



Arbeidsrommet er ferdig og her er foreløpig resultat... gjett om jeg ble glad!!!
Jeg er ikke spesielt flink til å sy, og derfor holder jeg meg unna komplisert patchwork-håndarbeid. Men jeg kan tapetsere, så det ble patchwork med retrotapet på arbeidsrommet i stedet!


















Jeg gleder meg sånn til å ta arbeidsrommet mitt i bruk!
Gulvet er malt hvitt, sofaen er fra IKEA og er pyntet med verdens fineste retro-sengetøy.







 Det gamle skapet i teak er fra 70-tallet, og er funnet på Finn.no. Den har en plate som kan dras frem når man for eksempel vil sy. Verdens fineste retrostoffer har kommet på plass i hyllene, alt er funnet på loppis og bruktbutikker (og jeg må bare si at jeg har vært veldig heldig).

Tusen takk for at dere tar turen innom meg.. setter stor pris på alle de hyggelige kommentarene jeg får i fra dere:) 
Ha en finfin dag!

30 kommentarer:

  1. Lekkert! Er ikke misunnelig i det hele tatt - neida! ;) Hvor i all verden får du tak i så mye fint retrostoff?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Dette var et fantastisk rom for en retroelsker! Så mange lekre stoffer du har samlet, det er en fryd og se på de flotte bildene!

    SvarSlett
  4. Wow!! Så fantastiskt färgglatt och härligt rum! Kan tänka mig att du kommer skapa stordåd där inne! Och vilken tyghylla...! Jag blir avundsjuk!

    SvarSlett
  5. Skikkelig fargerikt og flott!
    Sånt rom som man blir i godt humør av å være i! =0)

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  6. Den veggen var utrolig stilig , nesten som et lappeteppe ;) Og masse flotte stoffer .
    Ha en super dag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. WOW, jeg erhelt målløs - alle de flotte tapetene! Og stoffene - helt herlig. Tenk å ha bare bittelitt av det stoffet,da hadde jeg vært glad. Et inspirerende rom til å arbeide i har du iallefall der!

    Marit

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint :) til å drømme seg bort i :) :)

    SvarSlett
  9. Farger og atter farger...som jeg blir så veldig glad av! Tusen takk:-)

    SvarSlett
  10. må skynde meg å lukke munnen nå, jeg sikler;) Du store all verden for noen stoffer, skikkelig drømmerom for retroelskere som meg...
    Ja, du har vært heldig:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  11. WOW!
    At det går an.Det smalt rett i retrohjertet mitt!Fantastisk idè å ha tapet-patchwork!Jeg digger arbeidsrommet ditt.Og så alle stoffene da, det må jo være helt utrolig inspirerende å ha et sånt arbeidsrom.Jeg må se på bildene en gang til jeg....
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Å hjelpe meg så mye fint stoff!! Skikkelig misunnelig nå :-) Tror eg har ca 1% av det...hehe..

    SvarSlett
  14. Så lækkert og inspirerende rum! Der må være dejligt at arbejde :-)

    SvarSlett
  15. Lekkert smekkert!!
    Fy flate så mange fine stoffer du har! Blir helt svimmel jeg;)

    SvarSlett
  16. FOR EN FANTASTISK TAPET! Sa jeg høyt til kjæresten min når jeg når jeg så dette innlegget. Han bare sukket og fryktet at jeg ville til med nok et nytt prosjekt nå som vi nettopp var ferdig med å tepetsere stua.

    SvarSlett
  17. Det er bare blevet SÅ flot!!! Tillykke med det og en masse kreastøv sendes din vej :D

    Fra Mette

    SvarSlett
  18. Hei dere.. Så koselig å få så mange koselige kommentarer, jeg er så glad i arbeidsrommet at jeg går inn og ut flere ganger om dagen for å nyte det :). når det gjelder retrostoffene har jeg vært kjempeheldig som har gjort mange kupp, andre stoffer måtte jeg betale mye for (noen damer på loppis begynner å få greie på retrostoffer...)... nå er det bare å vente på at loppemarkedsesongen starter og vi skal "slåss" om stoffene hihi

    SvarSlett
  19. Hvor er det en fantastisk tapetvæg! Jeg får lyst til at printe billedet ud og hænge op, for at minde mig selv om at det er SÅDAN jeg vil bo engang. :-)
    Kan godt forstå du må gå derind flere gange dagligt for lige at få et farve-fix. :-D

    SvarSlett
  20. For et fantastisk verksted. Her lyser det av arbeidsglede og inspirasjon. Din heldiggris!

    SvarSlett
  21. Så utrolig kul vegg! Du kommer hjem til meg og fikser også eller?

    God helg :)

    SvarSlett
  22. Så masse flotte mønster og fargar. Litt av eit "hobbyrom". Må jo vere ein fantastisk inspirasjon :)

    SvarSlett
  23. Så fin blogg du har! Og for ein fantastisk vegg i arbeidsrommet ditt!! Du er flink!

    SvarSlett
  24. Heisann:)
    Du vant en meter tapet i tapetlotteriet mitt!Hvis du sjekker ut tapetene på bloggbutikken og så sender meg en email med tapetønsket så får du snart tapet i posten:)
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  25. Hei "et gjennomsnittlig menneske", hadde jeg hatt to barn mindre og litt mer tid hadde jeg gjerne kommet til deg for å tapetsere... Det er det beste jeg vet å holde på med interiørprosjekter. Takk for alle koselige kommentarer! Ha en kjempefin uke alle sammen!

    SvarSlett
  26. Hei og hopp :) Eg kom tilfeldigvis innom bloggen din, og her vil eg berre vere resten av dagen... :)
    Den første tanken som slo meg då eg såg det fantastisk herlege arbeidsrommet ditt, var: DER vil eg bu! :) :) Utruleg gjennomført, dette er verkeleg snop for eit retrohjarte :)

    SvarSlett
  27. Wow - den veggen er helt fantastisk! Skjønner at du blir inspirert til å jobbe kreativt i et slikt miljø. :-)

    SvarSlett
  28. Fantastisk! Jeg ELSKER stoffene dine! Urettferdig at du har klart å finne så mange fine på loppis, jeg finner som regel aldri de rette deilige sukkertøysfargene som jeg har så lyst på :)

    Bare å si ifra hvis du skulle kunne tenke deg å bytte/selge litt stoffer :)

    SvarSlett
  29. Hei! så mange flotte farger og inspirasjon! Lyser opp i en av de siste feriedagene jeg har i sommer!
    Det er jo ikke farlig å gå høsten i møte med så mye inspirasjon du gir. Lykke til i Skien og takk for hyggelig small talk på Herkules i dag!
    Hilsen
    Retrofan!

    SvarSlett