mandag 28. februar 2011

Favorittstoff




 Hvis jeg hadde blitt spurt hva som er mitt absolutte favorittstoff fra butikken, ville jeg ha svart stoffet ovenfor med jordbær og kanin-motivet. Jeg synes at kombinasjonen av farger og vintage-feelingen er helt perfekt. I helgen fikk jeg en super overraskelse når lillejenta vår fikk disse fantastiske plaggene sydd i nettopp dette stoffet. Jeg jublet av glede! Takk, snille tante :-)


 Stoffet med blomster er fra Liberty, og kombinasjonen fungerer utmerket.



 I tillegg til skjørtet fikk jeg denne heldressen. Mønsteret er tatt fra den danske boken "Barneklær du selv kan sy". Herlig! 


 Elsker denne kleshengeren som jeg fant på Grønland torg. 


 Som om ikke det var nok, fikk vi i tillegg denne fabelaktige kjolen som er sydd av stoff fra Panduro. Jeg kunne ikke blitt mer fornøyd med gavene! Nå spørs det om jeg tør å la lillejenta ha dem på seg...


Ha en fin uke, kjære dere! 

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj!! Du er jammen heldig!! For noen flotte stoffer!!! Og nydelige ting som ble laget av dem :)

    SvarSlett
  2. ååå skjønner godt at du er fornøyd! nydelige stoffer på nydelige plagg:) hjertet mitt slår ekstra hardt når jeg ser slike stoffer;)

    SvarSlett
  3. Stoffet er super super sødt. Forstår godt du er vild med det.

    Flotte ting som er syet af det.

    Kram♥

    Marlene

    SvarSlett