tirsdag 1. mars 2011

200 lesere og give-away!

 Hurra for Mamma Tamo som har 200 lesere eller 199 :), jeg er helt overveldet og derfor vil jeg feire med en give-away: Premien er 1 meter stoff av hver av disse fantastiske Matryoska-stoffene. Disse stoffene "take my breath away":)

1 lodd: legge inn en hyggelig kommentar.

2 lodd: melde seg på som "følger". 
3 lodd: legge bildet ovenfor inn på bloggen din med link til tamo eller mammatamo.

Hvis du allerede er følger får du selvsagt lodd for dette også.
Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Vinneren blir trukket 20. mars.
Lykke til, kjære alle sammen :-)

Se også de fantastiske nyhetene vi fikk i butikken i dag!

105 kommentarer:

  1. Hei,
    gratulerer med omtrent 200 følgere ;)

    Jeg er med, og tar 3 supre lodd :D

    SvarSlett
  2. næææh en fin give away. Jeg vil gerne smide 2 lodder i bunken :D

    SvarSlett
  3. Du har så fine stoffer til salgs , og eg blir alltid i så godt humør av å kikke inn på bloggen din. To lodder til meg , venter spent!!
    Hilsen sies77atgmail.com

    SvarSlett
  4. Så søte stoffer da!! gratulerer med nesten 200 følgere :)
    Jeg er med og trekker 3 lodd :D

    SvarSlett
  5. Ooh! Jeg ble følger nummer to hundre!! :D
    Jeg har fulgt deg på Bloglovin' en god stund allerede. :)

    Disse stoffene er jo bare så fantastiske! Er helt forelsket! 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  6. Oi, så generøst og gratulerer så masse! Jeg er med - 3 lodd:) Hilsen fra Lill

    SvarSlett
  7. Elsker babooshka! vil gjerne være med å feire dine 200 lesere:)
    tar to lodd:)
    klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse, og ikke minst gratulerer med en sånn flott og inspirerende blogg. Er innom her hver gang du har innlegg.

    Å, de nydelige stoffene vil jeg svært gjerne vinne, 2 lodd på meg.

    Ønsker deg en flott onsdag, klem.

    SvarSlett
  9. gratulerer med mange følgere:) Disse stoffene take my breath away også:) Vil vinne og tar 3 lodd:) Fingre og tær holdes krysset til 20 mars:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  10. Jei!!! Så fiiiine premier!! Vil være med! Så jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer!! Jeg bestiller 2 stk vinnerlodd;)
    Klem Pøbelen

    SvarSlett
  12. Nydelige stoffer og gratulerer med 200 følgere. Hvis jeg vinner, skal jeg lage vimpler av stoffet til barnebarna. Jeg tar 3 lodd; 1 for kommentar og 2 lodd fordi jeg har lagt med til som følger tidligere. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. to lodd på meg! fiiiiine stoffer! :)

    SvarSlett
  14. STORT tillykke med læser tallet - hvor er det noget fedt stof - det vil jeg gerne vinde. 2 lodder til mig tak :-)

    Frk.Munk

    SvarSlett
  15. Gratulerer. Jeg tar 3 lodd.
    Ha en super dag ;)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med masse følgere! :)
    Nå vil jeg hvertfall 'vinne' give away! Nydelige stoffer!

    1 lodd + følger fra før (=2 lodd?)

    SvarSlett
  17. Åh, så lekre stoffer!!
    Jeg er allerede følger, så to lodd til meg:)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med over 200 følgere!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av de nydelige stoffene og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer med så mange følgere! :)

    To lodd til meg da, ett for kommentar og ett for at jeg følger bloggen via BlogLovin :)

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  20. Gratulerer!
    Er allerede følger, så da blir det to lodd til meg:-)

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye med så mange følgere!!
    For en super herlig give away!! :o) Klart jeg er med!
    jeg tar 3 lodd ;o)


    Ha en kjempe fin dag!!!

    SvarSlett
  22. Wauu nogle lækre stoffer. og tillykke med de 200 læsere. Jeg vil gerne være med med 2 lodder

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye med så mange følgere!!

    Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen og tar to stk vinnerlodd

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  24. Flotte stoffer!!! 2 lodd på meg, takk :)

    Marit

    SvarSlett
  25. Jeg er med!!

    2 lodd takk ;)

    SvarSlett
  26. Du har så mange nydelige stoff!! Er med på 2 lodd :)

    SvarSlett
  27. GRATULERER med så mange følgere :)
    Hiver meg på med 2 lodd (kommentar og er jo følger!)
    Lykke til videre...
    Klem

    SvarSlett
  28. Vi melder oss på med 3 lodd.

    SvarSlett
  29. Er ikke rart du får så mange følgere; bloggen er jo superbra!!

    Melder meg på med 2 lodd, og krysser fingrene :D

    SvarSlett
  30. Hei!

    Jeg melder meg på med 2 lodd:-D Supre stoffer!

    SvarSlett
  31. Gratulerer! Eg vil veldig gjerne vere med, med 2 lodd :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 200 følgere! Jeg vil selvfølgelig gjerne vinne de fine stoffene og tar 2 lodd:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  33. Knallfine stoff! Vert gjerne med i trekninga, og tek 3 lodd:)

    SvarSlett
  34. Hei. Kjempefine stoffer og en koselig blogg å følge. 1 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med stort besøk og mange følgere :)

    Jeg er gjerne med på feiringen og tar 3 lodd :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  36. Nydelige stoffer :O)) Jeg prøver lykken med 2 lodd siden jeg ikke kan nr 3 enda :O) Hilsen Hege :O))

    SvarSlett
  37. Så skjønne stoff.
    Grattulerer med 201:)
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    SvarSlett
  38. Jeg kliner til med tre lodd i dette fantastiske lotteriet! Gratulerer med over 200 følgere, vel fortjent da! Du (og butikken) har en heeeeerlig stil....

    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  39. Gratulerer med 200+ følgere.
    Fine stoffene. Hold av 3 lodd til meg da.
    Ha en finfin kveld.
    Hilsen Caza

    SvarSlett
  40. Gratulerer! Kjempefine stoffer-kunne lagd masse fint av dem:)

    SvarSlett
  41. Gratulerer med 200 følgere! Og så flotte premier! Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  42. Gratulerer! Nydelege stoff som eg gjerne vil vinne;o)

    Eg har tre lodd.

    SvarSlett
  43. Heisann. Gratulerer med stor følgerskare!
    Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd!
    Du er velkommen til å være med på Giveaway hos meg også! :)
    Klemmer fra
    LenaE

    SvarSlett
  44. Grattis med så mange følgjarar! :) Ikkje rart, så fargerik og fin blogg og personlegheit som du har :)
    Eg vi gjerne vere med på trekninga med 2 lodd
    Takk, takk :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  45. Gratulerer ;) Jeg vil gjerne være med å feire med 1 lodd.
    MVh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  46. Tillykke med de mange læsere!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlett
  47. Hei hei !!

    Jeg vil gjerne feire med deg, og tar 3 lodd !!

    Samtidig tenkte jeg bare å informere om at jeg har skrevet litt om matpakka i bloggen min, og nevner der TAMO, og har lånt ett bilde fra nettbutikken på matpakkespydene jeg kjøpte hos dere for ett år siden ca. Har linket godt!! ;)
    Håper dette er Ok ?! Her følger link :

    http://kreativechattem.blogspot.com/2011/03/matpakka.html

    Ha ei flott uke videre !!
    Klem mari / Chattèm

    SvarSlett
  48. 0hh...fantastiske stoffer. Jeg er med og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  49. Jeg er med! Tar 3 lodd - skrev feil første gangen.. ;)

    SvarSlett
  50. ja hvad er sandsynligheden for at vinde igen? Men jeg må da lige være med på 2 lodder.

    SvarSlett
  51. så fine stoffer! ett lodd til meg. :)

    SvarSlett
  52. Nyyyydlige stoff, ett lodd til meg.

    SvarSlett
  53. Kaninstoffet er min favoritt! 2 lodd, takk. Hilsen tante:-)

    SvarSlett
  54. Sukk, hvilke flotte stoffer!! Jeg er med - 3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  55. Å, jeg elsker Matryoska-stoff!
    3 lodd, takk. ☺

    SvarSlett
  56. Flotte stoffer, flott blogg! Jeg tar gjerne et lodd:)

    SvarSlett
  57. Tillykke med de 200 læsere...
    Jeg deltager i din fine giveaway med 3 lodder..

    SvarSlett
  58. Hurra for 200 følgere og en spennede blogg. Jeg tar gjerne to lodd.
    Hilsen Sol

    SvarSlett
  59. Grattis med følgerskaren! Jeg deltar gjerne med 2 lodd (kommentar og følger)
    :-)

    SvarSlett
  60. hei!
    har nettopp oppdaget bloggen din og slenger meg med i give awayen.
    jeg trekker 2 lodd.
    lykke til med ditt fantastiske kjøkken i nib sin konkurranse.
    marianne

    SvarSlett
  61. Skønne stoffer.... Dem vil jeg gerne vinde;-)

    SvarSlett
  62. Flott blogg du har. Og de stoffene er jo bare nydelige!
    Jeg er med - 3 lodd til meg!
    =)Tone Misemor

    SvarSlett
  63. Wow, så flott!! Jeg tar med enn gjerne tre lodd!

    SvarSlett
  64. Flot giveaway!! Den kunne jeg virkelig godt tænke mig at vinde, så jeg deltager gerne med 3 lodder :o)

    SvarSlett
  65. Nej, sikke en dejlig Give Away!
    Må danskere også være med? :)

    Jeg prøver i hvert lykken med 3 lodder.

    - Sara

    SvarSlett
  66. gratulerer med så mange følgere! Flott giveaway! Jeg blir med og tar tre lodd:)

    SvarSlett
  67. Heihei, for en flott giveaway!! Jeg vil gjerne være med og tar tre lodd!:)

    SvarSlett
  68. Klarer ikke legge inn link nå, skal gjøre det i kveld:).

    SvarSlett
  69. Utrolig fine stoffer! Jeg oppdaget bloggen din foerst naa, og vil gjerne foelge deg videre. 3 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  70. Hej
    Jeg følger dig gerne på denne herlige side. Fantastiske stoffer og gode ideer. Læg 2 lodder i puljen og kryds fingrene for mig.

    Hav en rigtig dejlig dag/Lone Margrethe

    SvarSlett
  71. gratulere med så mange følgere! Herlige stoffer!! Jeg vil selvsagt være med på giveaway!!

    SvarSlett
  72. 2 lodd til meg Ü

    Herlig kjøkken du har, digget de blå hyllene!

    SvarSlett
  73. Kjempe tillykke med over 200 følgere! 3 Lodder til meg. Krysser fingre for gevinst Flotte ting!

    SvarSlett
  74. Gratulerer så masse!

    Jeg er med! 1 lodd på meg :)

    Klem

    SvarSlett
  75. Gratulerer med så mange følgere :) Jeg tar gjerne 3 lodd takk :)
    Janne

    SvarSlett
  76. nej hvor er det flot, er med på 2 lodder:)

    SvarSlett
  77. Hvordan kunne jeg misse dette? Takk for at du skreiv en påminnelse.

    Er man stoffavhengig så kan man jo ikke la slike sjanser gå fra seg;-)

    Jeg ber om to lodd siden jeg har fulgt deg nesten siden starten - har ikke angra et sekund. Det er mye kjekt å lese om hos deg!

    Jeg har også laget meg en slags ønskeliste over ting jeg ønsker meg fra butikken din, men "rett før" flytting hadde vel min kjære "tilta" om jeg kjøpte inn mer å flytte på....

    SvarSlett
  78. Melder meg på litt sent men, vet ikke hvordan jeg har klart å gå glipp av dette innlegget. Trodde jeg var fast leser :-) men heldigvis linket du fra det nyeste innlegget ditt, ellers hadde jeg gått glipp av lotteriet av disse to kjempefine stoffene! Oi oi oi, ser allerede for meg alt fra puter til hundedekken med Matryoskaer på.

    Gratulerer med så mange følgere, det fortjener du med så fine innlegg og butikk og greier. Selv har jeg bare karret til meg 29 følgere, men blir stadig noen flere da :-)

    Jeg tar 2 lodd jeg, og håper det beste!

    SvarSlett
  79. Hei, jeg tar gjerne 3 lodd i den fine konkurransen din. Gelder meg til å følge bloggen din, og har linket i side-baren min. Velkommen til Ufostrikks give-away med trekning 22 mars.

    SvarSlett
  80. Eg tar 3 lodd og håpe på vinnarlykke :-)

    SvarSlett
  81. Så snilt, så snilt å gi vekk slike lekre stoff! Eg vil gjerne vere med og tar to lodd:)

    SvarSlett
  82. Så fine stoff og fin blogg! Jeg har lagt meg til som følger og tar to lodd :)

    SvarSlett
  83. Jeg er definitivt med! 3 lodd til meg:)

    God helg!

    Hilsen Guro som bruker blogg.no kontoen sin til daglig. Men får ikke til å kommentere fra den adressen på bloggen. Hadde det vært mulig å endre innstillingene så vi som ikke bruker bloggerkonto også kan kommentere?

    (jeg holder forresten til på http://guros.weblogg no :)

    SvarSlett
  84. Är också mkt förtjust i de underbara tygerna, men har ingen bit själv... Chansar med 3 lotter!

    SvarSlett
  85. Gratulerer! Det vert 3 lodd på meg :)
    Her var mykje fint!! Eg ingen sydame, men prøver meg på diverse enkle småsaker.

    SvarSlett
  86. Jag tar gärna chansen med en lott. Har precis hittat hit, nu ska jag se mig omkring. :-)/KataM
    kata.moll(at)gmail.com

    SvarSlett
  87. Hipp hipp hurra!
    Jeg blir med, og håper dette er vinnerloddet!

    SvarSlett
  88. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Mange tak!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlett
  89. 2 lodder kan det blive til med mig - super god præmie :-)

    SvarSlett
  90. 3 lodd for følger, blogg innlegg på min egen side, og hyggelig hilsen :D
    http://happyscrapptx.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-mamma-tamo.html

    Jeg blir i så godt humør av alle stoffene du tilbyr og hva du gjør med dem. Det retro utrykket og måten du mikser nytt og gammelt på er så appellativt hos oss som liker å tenke miljøvennlig. Tiden går litt saktere hos deg, man stopper opp og tar seg tid til å reflektere og nyte kreasjonene og de tanker som ligger bak!

    SvarSlett
  91. Jeg deltager med 3 lodder :o)

    SvarSlett
  92. Underbart tyg. Klart jag tar chansen att vinna det : )
    Gillar din blogg, kommer bli mig ett sant nöje att följa den...
    Två lotter till mig tack : )

    SvarSlett
  93. Deltager gerne med 2 lodder, så fine stoffer :-)

    SvarSlett
  94. SÅ nydelige stoffer! Eg tenkjer kjole til veslemor, eller kanskje sengetøy til lillesprell som eg skal bli tante til i sommar. trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  95. fantastiske stoffer! 3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  96. Gratulerer med 200 lesere :-)
    Jeg tar gjerne ett lodd!

    Mvh Hege
    hege.skifte@malvik.kommune.no

    SvarSlett
  97. En blir glad av fine stoff, som de du har, er følger ,så 2 lodd til meg.:9
    klem Anne Lise

    SvarSlett
  98. Neeej hvor er det stof bare fint!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlett
  99. Så nydelig stoff. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd og krysser fingrene. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-mammatamo.html

    God helg!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med på mine 2 konkurranser om du har lyst :)

    SvarSlett
  100. Gratulerer med mange følgere!

    Digg giveaway, jeg tar tre lodd. Har blitt følger og lagt inn link i bloggen min. :)

    SvarSlett
  101. Oj, en giveaway jeg gjerne skulle vinne! Nydelige stoffer. Jeg tar tre lodd, hjertelig tusen takk!

    ♥♥♥

    SvarSlett
  102. Er de tmulig å lese så feil - jeg er jo flere dager for seint ute jo *rødmer*

    SvarSlett