tirsdag 29. mars 2011

Enda flere bruktfunn

Når jeg sa at jeg var heldig med mine bruktfunn i England, mente jeg alvor. Jeg mistet rett og slett pusten da jeg fant dette settet i aluminium med skikkelige retroblomster!



Jeg samler på retrokofferter, så tenk hvor lykkelig jeg ble da jeg fant dette komplette koffertsettet med disse skjønne tegningene på!
Dette er min absolutte favorittkoffert!

Jeg fant også disse to like kleshengerne. De er litt rustne, men det gjør ikke noe. Elsker de knallsterke fargene på kulene. 
Disse knaggene måtte bare med meg hjem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med alle disse knaggene, men hodet snurrer allerede med planer for gangen.

En annen ting jeg ikke kan få nok av, er retrotapet. Samlingen hjemme blir større, men disse to rullene måtte bare bli med meg hjem. Hva jeg skal gjøre med dem, vet jeg ikke, men for øyeblikket er det nok bare å se på dem.
Til slutt fant jeg denne skjønne bokstøtten for kokebøker. Å, lykke!
Ønsker dere en god uke!

23 kommentarer:

  1. Wow! fantastisk! hvor har du vært?

    SvarSlett
  2. Søte kofferter. Skulle gjerne hatt en av dem...

    SvarSlett
  3. Herlig blogg!!!! Eg fall pladask for det raude settet!!! skikkelig misunneleg vart eg , din heldiggris :-)

    SvarSlett
  4. for en lykke å finne alle disse fine tingene i England, skjønner du er lykkelig nå:) Herlige tapeter, gode før øyet:)Du kan jo selge metersvis med tapet i nettbutikken:)
    Trine:)

    SvarSlett
  5. Hei Mari Ann , jeg har vært i Manchester Oldham og Rochdale.

    SvarSlett
  6. å,så fine ting! og tapetene var jo fantastiske:)

    SvarSlett
  7. Så fine ting du har funnet. Likte spesielt godt det oransje settet med hvite retroblomster på!
    =) Ha en fin dag, Misemor

    SvarSlett
  8. Wow! Vad mycket fint du hittat! Tapeterna är verkligen toppne. Förstår att du inte kunde låta bli att köpa dom! :-)

    SvarSlett
  9. Skal til England selv snart, og lurer på om du kan være så snill å fortelle hvor du har funnet disse fantastiske tingene? Utrolig kult! :D

    SvarSlett
  10. Kjære meg så mye flott du har funnet. Likte spesielt godt settet i aliminium! Fantastico! ;)

    SvarSlett
  11. WAO for noen funn!!! tapetene var vidunderlige, og koffertene og aluminium settet og i grunnen alt...lekkert lekkert

    SvarSlett
  12. Hei Ida se her:
    http://hisforhome.wordpress.com/2009/05/08/vintage-manchester/

    Oldham og Rochdale har mange charity shops/bruktbutikker
    Lykke til:)

    SvarSlett
  13. Åh, så mye flott du fikk med deg hjem!! Ble også kjempemisunnelig på koffertene og det settet i aluminium...Skjønner godt du er lykkelig:-)

    SvarSlett
  14. Helt fantastisk! At det går an altså, jeg har ikke sett på makan. Tapetene er jo bare rålekre, og koffertene likeså! Tenk at du klarer å finne sånne ting, jeg er bare helt grønn av misunnelse altså. Jeg mistet også helt pusten av det røde settet med hvite blomster, er det mulig!!! RÅLEKKERT!
    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  15. vanvittig til fangst! forstår at koffertene blir fulle, og humøret på topp!

    SvarSlett
  16. Så mye fint du har funnet! Jeg har en identisk rød bolle med blomster, kjøpt fra England.. Fra H is for Home. :)

    SvarSlett
  17. Fantastisk emaljesett - rett og slett vidunderlig pent og kult på en gang.

    Og det var ennå mange fleire skatter - heldige deg!

    Kos deg med planer og bare og gå å se på det!

    SvarSlett
  18. Wow!! Vilka fantastiska fynd! Speciellt tapeterna blev jag förtjust i. Jag samlar också på retrotapeter. (PS. Jag byter gärna tapetbitar om du har lust) :)

    SvarSlett
  19. English sorry! LOVE these amazing things!!!! Your blog is my FAVOURITE. Linda in New Zealand

    SvarSlett
  20. Wow så søtt ett sett!!! heldige deg!!
    Skjønner godt at du nesten mistet pusten:)

    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  21. åh herregud, så mye fint :):)

    SvarSlett
  22. Hvor er det fine ting du har fundet!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlett
  23. OJ!!!! Dette innlegget har jeg ikke fått med meg! FOR noen funn!!!
    Koffertene - jeg har akkurat det samme settet, utenom den lille (tror jeg vanskelig å se størrelsen), bare i rødt! Helt herlig :) Si ifra om du vil bytte til rødt, hehe.
    Flotte tapeter!!! Den nederste, grønne og blå, var bare knallfin!! Lyst til å selge meg en meter?

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett