torsdag 3. mars 2011

Husets hjerte :)












Jeg slenger meg på NIBs utfordring som denne gangen handler om kjøkken. Jeg er utrolig  fornøyd med kjøkkenet vårt som er fra Kvik. Jeg ville egentlig ha et hvitt kjøkken men da jeg fikk øye på dette måtte jeg bare ombestemme meg. Den brune deilige fargen gjør at det ikke er nødvendig med så mye renhold som et hvitt kjøkken. Ellers er pynten på kjøkkenet litt som i resten av huset, en blanding av nye ting og ting som jeg har funnet i bruktbutikker og på loppis. Bordet er fra Home and Cottage og spisestolene er funnet på søpla (at det går an å kaste sånt). Den blå hylla er en Billy-hylle fra IKEA som jeg har malt, jeg har laget et innlegg om den her!
Ønsker dere en fortsatt fin uke!

P.S.Takk for alle de utrolig hyggelige kommentarene på give-awayen! Gleder meg til å trekke vinneren. 

17 kommentarer:

  1. Flott kjøkken :) Likte spesielt det blå skapet med alle de fine tingene ;)Lykke til i konkurransen.

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  2. wow, i cannot understand any of your writing but your photographs are gorgeous and your home is stunning! thankyou for sharing.

    x

    SvarSlett
  3. Dette var et utrooolig FLOTT kjøkken!
    Med dette når du langt i konkurransen!
    Masse, masse lykke til!!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Fantastisk kjøkken !! Står flisene over kjøkkenbenken bare til utstilling, eller har dere festet de ?

    Du er utrolig dyktig, mamma tamo !! ;)

    SvarSlett
  5. Takk Mariii, nei flisene sitter ikke fast på veggen. Jeg har kjøpt dem på Ting og de er egentlig ment som koppeunderlag!
    Tusen takk for at du skrev om Tamo i innlegget ditt, det setter jeg veldig pris på:)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott og spesielt kjøkken! Der har dere noe helt særegent. :)

    SvarSlett
  7. Kanonfint kjøkken med fantastiske skattar :) Eg likte spesielt godt den brune koppehandduken med dei søte blomane, og elles alle dei andre fine retrodetaljane. Nydeleg brunfarge, kan godt forstå du gjekk for den.
    Ønskjer deg alt hell og lukke i konkurransa! :)

    SvarSlett
  8. Dette er en av favorittene så langt, så gjennomført og annerledes kult=) Måtte bla gjennom bildene en gang til bare for å få med meg alle de vakre detaljene. Hvor har du kjøpt lysestakene, de små brune? Lykke lykke til og god helg fra meg

    SvarSlett
  9. Kjempefint kjøkken! Masse inspirasjon her, vi skal pusse opp vårt til sommeren.

    SvarSlett
  10. Så mye stilig! Nesten som et kunstverk me masse fine fargar og detaljar :-) Eg leite itte et nytt svart og kvitstripete teppe... kan eg spørr kor du har funne ditt? :-) Lykke te i konkurransen og god helg!

    SvarSlett
  11. Heisan!
    Så frodig kjøkken med massr av fargeklatter å hvile blikket på!
    Jeg har holdt av de 7 Wiinbladplattene til deg ut helgen, men det er stor pågang på disse plattene. Er du fremdeles interessert er det supert om du skriver en mail til: kaspregn@online.no med adressen din, så ordner vi det.Ha en glad helg!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  12. Oi! Utrolig fint kjøkken! Likte fargene og kult spisebord! God helg!

    SvarSlett
  13. Supert kjøkken. Men at noen kunne få seg til å kaste de stolene da!?

    SvarSlett
  14. Wæo... *Målløs* Helt nydelig!!

    SvarSlett
  15. love the spirit,the colors ,the vintage touch,beautiful kitchen!
    à bientot sophie

    SvarSlett