torsdag 24. februar 2011

Fantastisk 70-tallstapet men ingen vegger igjen


 Jeg har funnet den mest fantastiske retrotapeten i verden, og så glad jeg ble når den kom i posten forrige uke. Den er faktisk enda finere i virkeligheten. Problemet er at jeg ikke har noen vegger igjen å tapetsere... Åh, så bra det hadde vært å ha denne tapeten på veggen bak senga, med retrosengetøy og all ting. Det får bli med drømmen.




 På arbeidsrommet har flere ting kommet på plass, blant annet denne hyllen fra Raaco fylt av gamle knapper. Hyllen fant jeg på loppis i fjor og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alle knappene... Kjekt å ha. Noen idéer?





 Et annet av funnene fra i fjor er disse kleshengerne. Skulle ønske jeg kunne hekle selv, jeg er spesielt glad i den grønne med blomst på.


Veldig glad i dette funnet også, et forkle som er sydd av et kjøkkenhåndkle, vil jeg tro. Veldig synd at det er barnestørrelse...

Ha en fin helg kjære dere!

8 kommentarer:

  1. Ah, for en fantastisk tapet!Du må nok sette opp en lettvegg tror jeg, sånn at du kan bruke den der!Det er fort gjort vettu.
    Forkleet er heeeeerlig:)
    God helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Tapeten är fantastisk! Och det lilla förklädet var också riktigt fint. Din blogg inspirerar!

    SvarSlett
  3. Ja, det tapeten va verkligen underbar! Så fin! Tråkigt att du för tillfället inte har någon vägg att sätta den på, men en sån fin tapet är det också härligt att bara ha hemma och njuta av och titta på då och då. :-)

    SvarSlett
  4. FOR noen funn! Tapeten var nydelig! Kanskje du har noen møbler/hyller du kan tapetsere?

    SvarSlett
  5. hehe :-) Kjente meg igjen på det med "ingen vegger igjen". Synd da, for det var en fantastisk flott tapet!

    SvarSlett
  6. Nå har jeg nettopp bestillt en nydelig tapet i nettbutikken din :-) Store planer om å tapetsere et bord. Gleder meg til å få den i posten!

    SvarSlett
  7. Kjempefin tapet!!

    Åhhh....Heldige deg! Knappene kan du lage masse flotte smykker av. Stikk innom Etsy for inspirasjon. Det er også fin å lage bilder av de. Dander et hjerte eller annet. Kan også lage morsomme mønster av de på klær. Lykke til!
    Gleder meg til å se...

    SvarSlett