torsdag 17. februar 2011

Bruktfunn og 70-talls gave




Tenkte at jeg skulle vise noen av disse bruktfunnene fra forrige loppesesong og en 70-talls gave som jeg fikk i går. De som kjenner meg godt vet at jeg ikke blir mer glad enn når jeg får bruktgaver hihi... og så glad jeg ble da jeg fikk dette bestikkene i teak. Nå skal jeg begynne å samle på de også:)


Forrige loppesesong ga en fin fangst... se disse fantastiske bollene med skikkelig 70-tallsprint.



Jeg er veldig førnøyd med denne bollen i mørk trefarge.


Fant også en hel pose med 20 krydderflasker og måtte bare betale 30 kr for det, ikke verst det!






Elsker dette krydderflaske-stativet  fra Digsmed Design som det går an å henge på veggen, planen er å bruke den til å oppbevare knapper i.



Ønsker dere en super uke!

12 kommentarer:

  1. Fantastiske krydderglass, heldiggris! :D

    SvarSlett
  2. Hei!
    Wow, jammen var du heldig med denne loppefangsten :-)
    I forrige uke sendte jeg deg et spørsmål om et produkt via Tamo sin nettside, men jeg har ikke fått noe svar ennå. Lurte på om du hadde fått mailen min?
    Hilsen Sølvi

    SvarSlett
  3. Så härliga och fina saker!! Dom små flaskorna är ju ursöta!

    SvarSlett
  4. Hei, så fin blogg du har,
    Så mange fine ting du har funnet:).
    Digger fatet med alle fargene i innlegget under:), spisebordet og industriskapet var kanonstiligt.
    masse innspirasjon her hos deg,
    legger meg til som følger:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. for noen herlige gaver og bruktfunn:) Kunne godt kjempet for disse tingene jeg ja;)
    God helg til deg.

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  6. Så heldig! :) Likte spesielt godt dei flotte bollane med vakkert blomsterprint.
    Kjempegod idé å bruke krydderflaskestativet til knappar - du er verkeleg nyskapande :)
    Riktig god helg.
    Mvh, Kristin :)

    SvarSlett
  7. Oj, så masse fint du har fått!! Heldige deg:)

    SvarSlett
  8. Åh, det krydderstativet var kjemefint. Noen skulle ta tak i den å lage en remake :-) Og de flaskene til bare 30 kroner var jo litt av et kupp!

    SvarSlett
  9. Her var det mange skatter! I det hele var bloggen din svært fargerik og herlig å se!! Jeg elsker loppefunn og gjenbruk, og det er omtrent like morsomt å se andres skatter, som å gå på egen jakt. Ha en fortsatt fin fredag : )

    SvarSlett
  10. Disse knivene ligner veldig på fruktknivene jeg vokste opp med. Mamma og pappa hadde sikkert fått det i bryllupspresang.

    Masse fint her, jeg likte godt 70-talls bollene!

    SvarSlett
  11. Jeg har visst noen sånne fruktkniver liggende, ja. Arvegods etter farmor og farfar, hvis jeg ikke husker helt feil. Husker at de ble brukt sammen med noen perforerte frukttallerkner, særlig ved juletider.... Mimre, mimre....

    Bollene var kjempekule! Kunne se ut som om de stamma fra Rogaland (Figgjo eller Stavanger flint?).

    SvarSlett
  12. Du har en nydelig blogg og er superinspirerende :)
    Kjempefine funn dette her :D
    Hilsen Katrine

    SvarSlett