mandag 21. februar 2011

Den fargerike lesekroken vår!


Under trappa vår har vi en liten lesekrok som alle i familien koser seg med, særlig jeg som elsker slike fargeblandinger. De små putene har jeg sydd selv med stoff fra loppemarked, og stoffet med epler (egentlig kjøkkenkluter) er fra Småfolk, er til salgs i  butikken. Madrassen på bildet fikk jeg helt gratis fra en som skulle gi bort en seng på Finn. Tenk at det går an å gi bort så fine ting. 




Knaggen kjøpte jeg på eBay, det er en reproduksjon av en knagg fra Vitra, som er ganske kostbar. Denne gir samme effekt og er mye rimeligere... Jeg elsker genseren med de søte kirsebæren som henger foran, og de søte lommene. Den lille søte vesken med bambimotiv kjøpte jeg hos Maganda. Solhatten med retrostoff kjøpte jeg av en venninne - Love it!


 For to helger siden var jeg en tur i Stavanger og selvfølgelig måtte jeg ta en tur til Fretex-butikkene alle snakker om. Må innrømme at jeg ble litt skuffet over utvalget av retrosstoff siden forventningene var store. Likevel fikk jeg denne lille skatten med meg hjem.


Ha en kjempefin uke!

13 kommentarer:

  1. Åh, så vakre stoffer!:D Superkoselig lesekrok!:)

    SvarSlett
  2. kjempekoselig! smart å samle puter på et sted også.
    Den lenestolen i bakgrunnen var superfin, hvor er den fra tro?

    SvarSlett
  3. Så koselig lesekrok - og deilige, fine puter. Liker så godt det stoffet på den store lilla puta bak til høyre på madrassen der...nydelig. Og de småfolk-klutene er kule, og kan visst brukes til så mangt :)

    Marit

    SvarSlett
  4. Hei Rina:) Stolen er en reproduksjon av en stol fra Vitra som jeg fant på finn:)

    SvarSlett
  5. Kjempefin lesekrok, herlig med masse farger!!

    SvarSlett
  6. Så fin lesekrok du har laget deg :-) Deilig å lese når det er så flotte omgivelser!

    SvarSlett
  7. Ok, jeg tar gjerne hele kroken din med meg hjem! OG den stolen i bakgrunnen der! Hehe.
    Takk for flotte bilder du viser!

    Klemmeklem fra meg

    SvarSlett
  8. For en fin og fargerik lesekrok, kunne glatt slengt meg ned der og nytt de fine detaljene i kroken og på veggen over!

    Du var igrunn heldig som fant noe i det heile tatt på Fretex her, jeg er innom jevnlig i perioder og litt mer ujamt andre ganger og det er fryktelig lenge siden jeg har kommet over noe som helst retro-bomull der. Så jeg syntes du kom ut med en flott skatt. Jeg har samme motiv i turkis,grønn,lilla tone - en av mine flotteste retroskatter synes jeg.

    SvarSlett
  9. Vilken färgglad och fin hörna du ordnat!!
    OCh tyget du fick med dig hem är ju hur fint som helst!!

    SvarSlett
  10. Gud så mycket underbara tyger !!
    Man blir så glad ;)

    Kram Marina

    SvarSlett
  11. Om ikke du fant så mye på Fretex, så var det stoffet du fikk med deg hjem, alldeles nydelig. Veldig koselig med en lesekrok, det har vi òg, den er flittig brukt av små og store.

    Ønsker deg en strålende torsdag, klem.

    SvarSlett
  12. For en lekker blogg du har startet! Utrolig mye eyecandy :D

    Husker ikke om jeg spurte deg når jeg fikk bilde på e-post, men kan jeg legge ut bildet av Bambi toalettmappen på Facebook?

    Hilsen Gunn fra Maganda

    SvarSlett
  13. Sprøtt, det nederste stoffet har vi som sengetøy fra søsteren min og jeg var små, og mine barn bruker det nå (barndomsminne:-)

    SvarSlett