fredag 4. februar 2011

Spisebord og bruktfunn




Jeg har i flere år letet etter et spisebord med det lille ekstra, og fant bare bord som enten var for dyre eller som ikke var helt det jeg var ute etter. For noen måneder siden var jeg en tur på Home and Cottage og så etter noe annet da jeg fikk øye på dette bordet... og jeg visste fra første stund at dette skulle bli mitt. Jeg er superfornøyd med "industri-looken" det har og med de stilige hjulene. Lampe er fra Moooi.


Her er det forskjellig stæsj som jeg har funnet her og der og som ikke har kostet mer enn 70kr til sammen... veldig fornøyd med det. Lysestake kjøpte jeg på Illums/House of Oslo.

Ville også gjerne vise fram disse tøffe melkeflaskene som jeg fant på en auksjon for 150kr. Synes melkeflaskene kan bli en fin vase, tror jeg....





 Ha en finfin helg, kjære dere. 

9 kommentarer:

  1. Hei, hei:) Likte så godt den blå hyllen på kjøkkenet. Skulle gjerne gått på skattejakt i den:) Og lampa var jo superfin:)

    God helg!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt spisebord, det passet perfekt inn! For et herlig kjøkken du har :) Legger meg til som følger og titter snart innom igjen.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Utrolig kult bord! Det passet så bra sammen med alt det andre du hadde. *Masse fine detaljer*

    PS: Takk for tips av skap!

    God klem

    SvarSlett
  4. Så masse fint! Likte spesielt det første bildet med titt inn på kjøkkenet, ser så flott ut:)

    SvarSlett
  5. Hei! Da må jeg nok vise kjøkkenet neste uke hi hi:) Gleder meg

    SvarSlett
  6. Kjempetøft bord og liker stæsjet ditt også:-) god helg:-)

    SvarSlett
  7. Helt rått var det!
    Likte også så godt den blå hylla de...
    Glad jeg fant bloggen din nå nettopp jeg.
    Lagt meg til som følger, så her kommer jeg igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Wow! Dritkult bord! Det er jo laget av stillasbygg. Hmmmmmm! Ideas to steal ;)

    SvarSlett
  9. knalltøfft bord!
    kan sikkert låses av de hjulene, så det ikke triller bort? digger kjøkkenet ditt!

    SvarSlett