søndag 6. februar 2011

Oppbevaring med sjel!


Nå er jeg endelig klar for å vise frem bildene fra arbeidsrommet mitt, som jeg tidligere har vist her ... og jeg må jo selvsagt være med på februarutfordringen hos Nib som handler om oppbevaring!
Her er de første tingene som har kommet på plass... Et gammel skap i teak fra 70-tallet, som er funnet på Finn.no. Den har en plate som kan dras fram når man for eksemplel vil sy. 



På hyllene har nå de første retrostoffene kommet på plass. 



I disse søte og fargerike eskene oppbevarer jeg  syutstyr og diverse.



I denne lille hylla som kommer fra loppis, oppbevarer jeg bånd.


Praktiske lommer til ha resten av syutstyret i...




Små biter av stoff (som det er lett å glemme at man har liggende) oppevares i en liten hylle på veggen... 




Interiørblader og stearinlys oppbevares i den gamle metallkassa i stuen vår...(funnet på Finn).



 Retro tapet oppbevares i en gammel vinbeholder av jern (funnet på Finn)


Ønsker dere en god uke:)


20 kommentarer:

  1. super lækkert! Hvor har du mange flotte stoffer og tapeter!
    Jeg er selv ved at lave krearum og orden i alle mine ting, det er lige ved at være færdigt og jeg glæder mig til at skal være kreativ i det :D

    SvarSlett
  2. Halloj, jag tror inte att jag ha vatt här inne förrut, men gillar de jättemycket... Bordet ¨ååååååå snyggt, Ha de gottit

    kram josse

    SvarSlett
  3. Heisann, har fulgt med på bloggen din en liten stund og jeg synes den er superfin. Kjempeflott innlegg dette da - masse fint å se på :))) ha en fin søndagskveld videre. Klem

    SvarSlett
  4. Her var det veldig fargerikt, veldig morsomt og spennende å se! Man må jo ikke bruke alle stoff og papirbiter, det er jo faktisk utrolig inspirerende å bare se på disse nydelige farger og mønstre : ) Ha en fortsatt fin kveld : )

    SvarSlett
  5. Her var det masse fint å se, artige og litt annerledes oppbevaring. Og jeg så en gjeng med flotte retrostoffer og fine bånd!

    SvarSlett
  6. herlig, herlig: jeg digger finn.no

    SvarSlett
  7. Her var det flotte og anderledes oppbevaringsløsninger. Ble misunnelig på alle de fine stoffene dine også. Lykke til i konkurransen!

    Jeg har en award til deg på bloggen min forresten :-)

    SvarSlett
  8. iiik! så lekre stoffer! :) supert med orden i rekkene!

    SvarSlett
  9. Härliga bilder! Ditt arbetsrum ser mycket trivsamt och inspirerande ut!

    SvarSlett
  10. Til å bli GLAD av dette her!!! Når jeg ser disse herlige retrostoffene skulle jeg VIRKELIG ønske jeg kunne sy...... ingenting er kulere enn barneklær i retrostoff...
    Lykke til i utfordringen!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Ååååååj! Så fint :-) Endelig fant jeg bloggen din, jeg er jo stor fan av Tamo og har handlet litt av dine utrolige fine ting tidligere. Sjekk ut mitt siste innlegg så får du se en pute jeg sydde av det fantastiske hundestoffet som nettopp kom til meg i posten fra dere :-) Så gøy at du har startet blogg, den gleder jeg meg VELDIG til å følge videre! Ha en fin kveld :-)

    Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  12. Så masse flotte stoffer og tapeter du har. Og super oppbevaring til det meste.

    Ønsker deg og dine en flott uke, klem ann helen.

    SvarSlett
  13. God opbevaring af skønne sager!

    SvarSlett
  14. flott, fargerik oppbevaring av fargerike ting:) Kjenner jeg blir glad av det:)))

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  15. gøy!
    sånne bilder blir jeg glad av :)

    SvarSlett
  16. Så masse fint du har! Elsker dei fargerike retrostoffene dine:)Berre litt misunnelig ;)

    SvarSlett
  17. Åh, vad fint det ser ut!! Det kliar i mina pysselfingrar när jag ser alla fina tyger, band och tapeter du har!! :-)

    SvarSlett
  18. Greetings from Finland!
    I love your blog :) It's so great!

    SvarSlett
  19. Lekkert - og fargerikt! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett