tirsdag 1. november 2011

Nib utfordring - Soverom




 Jeg er veldig glad i Nib utfordringene og denne gangen er det soverommet. Da viser jeg mitt tidligere soverom som er i romantisk stil men med en liten "touch" av retro...


 Det hele begynte da jeg fant denne blomstrete tapeten, som jeg fant i en butikk som skulle stenge. De solgte denne for 100 kroner rullen. Jeg ble helt forelska i tapeten og prøvde å samle ting som passet sammen.

 Så dro jeg en tur til Italia, hvor jeg selvfølgelig måtte svinge innom et bruktmarked... Der fant jeg disse lampene i porselen.



Sengeenden kom fra en gammel brun seng som jeg fant på loppis for en billig penge, og som dessverre var ødelagt. Derfor kjøpte jeg bare enden, og malte den hvit. 


Sengetøyet er selvfølgelig fra loppis, jeg liker å blande forskjellige mønstre, så jeg har aldri to like sengetøy. Det nederste stoffet, med blomstermotiv, er fra nettbutikken. I love it!


På rommet har vi satt opp disse klassisk inspirerte isoporlistene fra Maxbo. Det tok mye lengre tid enn vi trodde å sette opp disse!




Den siste pyntetingen som kom inn på soverommet var disse fine danske platene fra Bjørn Wiimblads som jeg kjøpte fra Kasparas . Love love love it!
Ønsker dere en romantisk uke!

6 kommentarer:

  1. Nu må jeg sige WOW! Det er så hyggeligt og fint :) Er vild med den flotte seng :)

    KH Anna

    SvarSlett
  2. Nydelig soverom du har! ;D
    Og takk som deler av hjertene dine ;) Jeg er så glad i hjerter jeg også, glede!

    SvarSlett
  3. Så nydelig soverom!
    Mønstermiks er fint:-)

    SvarSlett
  4. Fint soveværelse! Elsker dine lamper <3

    SvarSlett
  5. Herlig farge- og mønstermiks.
    Jeg blir så nostalgisk av slike sengetøy :D

    SvarSlett
  6. Så vackert! Jag gillar verkligen kontrasten mellan romanstiskt och retro. :) Supermysigt.

    SvarSlett