mandag 18. juni 2012

Siste loppemarked

Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med siste loppemarked! Her er det vidunderlige resultatet:

Fant to fine serviser med blomstermotiver for totalt 40 kroner pluss den retrokoppen med hvite blomster for fem kroner.

15 kroner for disse tallerknene! Favoritten er denne i emalje med blomster. De andre to er fra Figgjo.
På stoffavdelingen ventet flere skatter. Det grønne stoffet har jeg også i oransje fra før.
Til sist - dette glassburet som jeg ikke egentlig vet hva er... Jeg var i tvil om jeg skulle ta det med meg, men for en pris på førti kroner kan jeg ikke angre! 

Klem fra meg

10 kommentarer:

  1. This is a fantastic result! Beautiful signs!

    Love Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Very nice finds. I do like the cups with the orange flowers. Really great 70ties pattern. Greetings from Germany.

    SvarSlett
  3. Jeg likte glassburet best av funnene dine jeg, så det kan du ikke angre på ;) Likte linjene i det!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg er ganske ny leser av bloggen din, men har allerede rukket å få med meg at du har en egen evne til å finne de riktig, riktig fine loppe-funnene frem fra alt det andre man kommer over på sin vei! : ) Gøy å følge deg her!
    Kunne du være interessert i en retro stoff byttehandel med noe av det blå stoffet du har funnet i helgen, så gi meg gjerne en lyd! (Kikk gjerne innom min lille retrostoff-butikk. Den blir oppdatert snart,-masse fint på trappene, så snart jeg får litt tid og overskudd til å ta bilder av bunkene! : )

    Glad hilsen fra Marthe

    SvarSlett
  5. Hei "arvingen"! veldig koselig at du følger og takk for dine gode ord. Send meg gjerne et bilde av de stoffene du har å bytte til info@tamo.no, så kan vi sikkert få til en byttehandel:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen!
      Jeg har sendt deg en mail : )

      Klem fra Marthe

      Slett
  6. hej sikke nogle fine sager du har gjort....ha en dejlig dag

    SvarSlett
  7. Nice things you've found!

    SvarSlett
  8. Sikke dog nogle fine fund! Hvis du vil sælge et stykke af det blå, vil jeg meget gerne aftage! Du kan kontakte mig på nanna.mosegaard (snabela) gmail.com

    KH. Nanna

    SvarSlett