torsdag 21. mars 2013

Planlegging av jenterommet




(mitt tidligere arbeidsrom)
(tidligere barnerom)

Jenta i huset skal få nytt barnerom! Dette koser jeg meg veldig med å planlegge. Det kommer til å bli et skikkelig retro 70-tallsrom, og absolutt alt i rommet kommer til å være gjenbruksting fra loppemarked eller bruktbutikker.

Bildene viser noen av de stoffene og tapetene jeg har tenkt å bruke. 
Jeg ser for meg at det kan bli litt vanskelig å bestemme meg for hvilke tapeter jeg skal bruke. Jeg har tenkt å prøve en vegg med striper av forskjellige tapeter... har dere erfaring med det? Blir det fint eller blir det for mye? Jeg kunne for også tapetsere med tapetfirkanter, noe jeg har prøvd før i mitt tidligere arbeidsrom. Uansett hva det blir, gøy blir det:)
Klem fra mammatamo

7 kommentarer:

  1. Mitt retrohjerte banker spent på å se det ferdige rommet - med alt det fine du har tatt blder av her, må det jo bare bli flott sluttresultat :)

    SvarSlett
  2. I love this, it will look amazing!

    SvarSlett
  3. Fantastiake farger og mønstre!!
    Jeg ELSKER den grønne retrotapeten din.. Sååå vakker!!!

    SvarSlett
  4. Hvor jeg glæder mig til at se det... Det tegner SÅ godt!

    SvarSlett
  5. Jeg er vild med børneværelset på billedet - og elsker farver og mønstre selv, men må nok indrømme at jeg synes at det bliver lidt forvirrende for øjet med forskellige tapeter på en væg. Jeg synes de kommer mere til deres ret hver for sig.

    Glæder mig til at se resultatet uanset hvad du beslutter dig for :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  6. Jeg er SÅ spent på å se dette rommet ferdig :)

    SvarSlett
  7. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Tinovi.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett