lørdag 6. juli 2013

Ny Bolia-sofa!



Jeg har lenge vært på jakt etter en ny sofa, og det har ikke akkurat vært lett å finne noe som passer i huset. Valget falt på en retroinspirert sofa fra Bolia. Den lysegrå fargen blander seg fint inn i alt det fargerike rundt. Sofaen var en utstillingsmodell, så prisen var også hyggelig.

Jeg har også vært på jakt etter et nytt objektiv til kameraet etter at den forrige linsa fikk seg en trøkk. Jeg ble anbefalt å kjøpe et Panasonic 20mm objektiv, og så langt er jeg veldig fornøyd med resultatet!




7 kommentarer:

  1. Fed sofa!!!! :) må jeg spørge hvor zigzag kasserne er fra ??

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny sofa - den var kjempefin :) Og samlingene dine under - dån :)

    SvarSlett
  3. Nydelig sofa! :) Skikkelig fin!

    Jeg liker stilen din!! Legger meg til for følger og gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  4. Alltid flotte stilikoner og flott stylet. Dette kan du :) Gleder meg alltid til å se på siden din.Blir så glad hver gang jeg er her inne og får litt inspirasjon.

    SvarSlett