lørdag 25. august 2012

Forandre med IKEA-tekstiler

Tenkte jeg skulle vise noen før og etter-bilder av ting jeg har forandret med IKEA-tekstiler.

1- Vimplene er sydd i Sofia-stoff og jeg har sydd på hekleballer fra Etsy. Synes vuggen ble supersøt og unik bare med denne lille touch'en :). Den prikkete puten er også fra Ikea.

 2-  Denne nattbordet fikk nytt liv med Stenklöver-sengetøyet + Sofia-stoff+ De fantastiske hekleballene til Kristin fra bloggen hekkanhekkel. Tusen takk for byttehandelen:). 
Synes det ble stilig at ikke hele treverket er dekket av stoff.


3- Lampen ble også forandret når lampeskjermene fikk nytt trekk. Igjen brukte jeg stenklöver-sengetøyet 

Alt annet jeg brukte på utstillingen er mine egne ting og sluttsresultatet har jeg vist her.
Tusen takk for alle koselige kommentarer og e-poster... det varmer hjertet mitt.
Stor, stor klem!

5 kommentarer:

  1. Så snyggt alltihop! Gillar framför allt vimplarna. Verkligen bra och tjusigt med det svartvita och sen ett starkt gult band!

    SvarSlett
  2. Den hengevugga ble vaaaannvittig kul!!!

    SvarSlett
  3. Snasne vimpler som får meg til å tenke på sirkus:)
    Kult!

    SvarSlett
  4. Heisan
    Her var det lek og fargeglede til tusen! Som Christine over her følte jeg litt sirkus-magi av vimplene.
    Forøveig tusen takk for veldig koselig tilbakemelding på stylingbildet mitt!!!
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett